Ohjattujen tuntien esittely

KAHVAKUULA

Kahvakuulaharjoittelu on toiminnallista ja vauhdikasta ja se sopii kaikille. Tunti kehittää lihaskuntoa, kestävyyttä, nopeutta ja tasapainoa. Pääpaino kahvakuulaharjoittelussa kohdistuu keskivartalon seudulle, mikä auttaa kuntoilijaa tekemään tehokkaammin myös muita kuntosaliliikkeitä. Lisäksi tunnin lopussa tehdään tehokas vatsalihasharjoitus.

KESÄJUMPPA kesän 2018 uutuus 14.5. alkaen!

Kesäjumppa on koko kroppaa kuormittava monipuolinen ja tehokas treeni. Samassa tahdissa tai aikaa vastaan tehtävät työbiisit keskittyvät kaikki useampaan vartalonosaan kerralla. Kesäkeskiviikkoisin treenataan kovaa, mutta pilke silmäkulmassa! ;)

KYMPPI

Kymppi on tehokas lihaskuntotunti, jossa koko kroppa saa takuuvarmasti liikettä. Tunti toteutetaan kiertoharjoitteluna ja siinä hyödynnetään monipuolisesti salista löytyvää kalustoa. Luvassa on kymmenen viikottain vaihtuvaa liikettä kymmenen minuutin erissä.

Millä mooveilla tämä viikonloppu lähtee liikkeelle? Tule ja ota selvää! ;)

LES MILLS® BODYCOMBAT

Itämaisiin taistelulajeihin ja nyrkkeilyyn perustuva aerobinen tunti. Tunti etenee intervallityyppisesti combat- (lyönti- ja potkuyhdistelmiä, hieman enemmän koreografiaa) ja power-biisien (”tykitystä”, paljon nyrkkeilyä ja juoksua) vaihdellessa. Lopussa lyhyt lihaskunto (3-5 min) ja venyttely (5 min).

LES MILLS® BODYPUMP

Lihaskuntotunti, jossa käytetään tankoon laitettavia levypainoja. Koko kroppa käydään läpi aloittaen isommista lihasryhmistä (jalat, rinta, selkä). Tunnilla treenataan erityisesti lihaskestävyyttä, yhtä lihasryhmää harjoitetaan yhden biisin ajan (4-6 min). Tehokas vaihtoehto kuntosaliharjoittelulle erityisesti, jos tähtäimessä on ennemmin kiinteät kuin suuret lihakset.

OHJATTU SALITUNTI

Ohjattu salitunti on kuntosalilla tapahtuva ohjattu lihaskuntoharjoittelutunti, joka kehittää voimaa ja kestävyyskuntoa. Harjoittelu tapahtuu vaihtelevasti kuntosalilaitteilla, vapailla painoilla sekä oman kehon painolla. Ohjaaja opastaa turvallisen ja tehokkaan kuntosaliharjoittelun saloihin, joten et tarvitse aiempaa kuntosalikokemusta. Ohjatulle salitunnille voivat osallistua sekä aloittelijat että kovakuntoiset, sillä harjoittelun tehon voi itse säätää omalle kunnolle sopivaksi. Harjoittelu tapahtuu joko kierto- tai paikkaharjoitteluna osallistujamäärän mukaan.

Eri viikonpäivien tunneilla on eri ohjelmat.

Huom! Ohjatut salitunnit pidetään Asemakadun toimipisteellä!

PERFECTFIT kesän 2018 uutuus 14.5. alkaen!

Tule haastamaan itsesi todelliseen treeniin ja hiomaan kesäkuntoasi! Tunti kuormittaa tasapuolisesti koko kroppaa. Perfectfit on tehokas, rasvaa polttava ja lihaksia muokkaava tunti, jossa kaikki pysyvät varmasti mukana menossa.

PILATES

Pilates-harjoitusmenetelmä on harjoitusta sisältä ulospäin ja se alkaa kehon keskustan aktivoimisesta. Harjoituksilla aktivoidaan keskikehon syviä lihaksia ja keskitytään lihastasapainoon ja ryhtiin. Liikesarjoissa monia lihasryhmiä käytetään yhtä aikaa ja keho työskentelee yhtenäisenä kokonaisuutena voiman, liikkuvuuden ja tasapainon suhteen. Tavoitteena on keskittyä kokonaisuutena siten, että voimakkaita lihaksia ei käytetä heikompien kompensoimiseen. Pilates-harjoittelun tavoitteena on vakaa keskivartalo, vartalon lihasvoima ja kestävyys, ryhti, tasapaino, liikkuvuus sekä henkinen tasapaino.

VATSAPEPPU KIINTEYTYS

Helppo askellussarja lämmittelyksi, lihaskunto-osuus keskittyen vain vatsalihaksiin ja reisi/pakaralihaksiin monipuolisilla liikkeillä. Lopuksi lyhyet venyttelyt.